SALGSBETINGELSER – “Lev bedre med fibromyalgi”

 

Utgiver:
Art4you by Tone Hindenes
Adresse: Bøagoto 11, 2910 Aurdal
E-post: [email protected]
Org.nr: 932 904 977

 

1. Generelt

Disse salgsbetingelsene gjelder for kjøp av medlemskap i “Lev bedre med fibromyalgi”, levert av Art4you by Tone Hindenes (heretter kalt «selger»). Ved å melde seg inn eller betale for medlemskapet, aksepterer du disse vilkårene.

2. Tjenestens innhold

Medlemskapet gir tilgang til digitalt innhold, kurs, fellesskap og ressurser levert på nett via portal, e-post og sosiale medier. Innholdet kan endres, oppdateres eller justeres uten forhåndsvarsel.

3. Pris og betaling

Pris fremgår tydelig ved bestilling. Betaling skjer via tilgjengelige betalingsløsninger (f.eks. kort, Stripe eller Kajabi). Alle priser vises i NOK og inkluderer mva der dette er aktuelt.
Ved abonnementsbasert medlemskap trekkes beløpet automatisk i henhold til valgt betalingsplan.

4. Angrerett

Ved kjøp av digitalt innhold gjelder angreretten ikke dersom du har samtykket til at leveringen skal starte umiddelbart. 

Ved innmelding i medlemskapet bekrefter du at du ønsker tilgang til digitalt innhold med en gang, og at angreretten derfor bortfaller i henhold til angrerettloven § 22 bokstav n.

5. Oppsigelse

Medlemskapet løper til du selv sier det opp. Oppsigelse kan gjøres når som helst via e-post eller gjennom den plattformen medlemskapet administreres fra (Kajabi).
Oppsigelsen trer i kraft ved neste betalingsperiode. Betalt medlemskap refunderes ikke for inneværende periode.

6. Ansvar og helseforbehold

Innholdet i medlemskapet er ment som veiledning og inspirasjon, ikke som medisinsk rådgivning eller behandling. Deltakeren har selv ansvar for egen helse og eventuelle valg som tas basert på informasjon i programmet. Ved helseutfordringer anbefales å rådføre seg 

med lege eller annet helsepersonell.

7. Personvern

Vi behandler personopplysninger i tråd med gjeldende personvernregler (se egen personvernerklæring). Opplysningene brukes kun til administrasjon av medlemskap og kommunikasjon med deg.

8. Tvister

Eventuelle tvister søkes løst i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan saken bringes inn for Forbrukertilsynet eller de ordinære domstoler.
Vernetingssted er Norge.

Last ned PDF her